نرم‌افزار کاریوتایپینگ آمیترین

نرم‌افزار کاریوتایپینگ آمیترین

نرم‌افزار کاریوتایپینگ آمیترین، نسخه‌ی تحت وب ارائه شده توسط شرکت زیست هوش افزار عقیق است. این نرم‌افزار قابلیت اتصال به دوربین برای تصویربرداری درون برنامه‌ای را ندارد و باید تصاویر به صورت مستقل گرفته شده و در نرم‌افزار بارگذاری شوند.
ویژگی مطلوب نرم‌افزار کاریوتایپینگ آمیترین این است که نیازی به پرداخت هرینه‌ی اولیه برای خرید آن وجود ندارد. هزینه‌ی استفاده از این نرم‌افزار به ازای هر نمونه و یا به صورت اشتراک ماهانه و سالانه دریافت می‌شود. همین دلیل آن را به گزینه‌ای مناسب برای آزمایشگاه‌های تازه تأسیس و یا آزمایشگاه‌هایی تبدیل کرده که نمونه‌ی زیادی برای تحلیل ندارند.

این نرم‌افزار دارای ظاهری متفاوت نسبت به نرم‌افزار کاریوتایپینگ آمیتیس است اما از نظر توانمندی تفاوت چندانی با آن ندارد. در طراحی رابطه کاربری کاریوتایپینگ آمیترین سعی بر این بوده که به طراح کاربری کاریوتایپینگ آمیتیس شبیه باشد.

از مزایای نرم افزار کاریوتایپینگ آمیترین می‌توان دسترس پذیر بودن آن از هر نوع ابزار دیجیتالی با هر سیستم عامل و خصوصیات فیزیکی متفاوت را نام برد. هم‌چنین به اشتراک گذاری آن از طریق اینترنت بسیار ساده و راحت می‌باشد.